LITTLE DUTCH GÚNÁROS TÁRSASJÁTÉK ÓVODÁSOKNAK

LITTLE DUTCH GÚNÁROS TÁRSASJÁTÉK ÓVODÁSOKNAK

LITTLE DUTCH GÚNÁROS TÁRSASJÁTÉK ÓVODÁSOKNAK

Üzletben raktáron
(Szállítási idő: 2-3 munkanap) 
5 690 Ft
RÉSZLETEK
Játékszabály

Játék kezdése: a játékosok egymás után dobnak mindkét dobókockával, akinek a dobása a legmagasabb, az kezdi a játékot. Minden játékos annyit lép, amennyit dobott. Kivéve, ha a dobókockákkal 4-et és 5-öt dobott, akkor a 26-os mezőn kezd, ha 6-ot és 3-at, akkor az 53-as mezőn kezd a játékos.


Játék menete: ha egy olyan mezőre lépsz, ahol már egy másik gúnár áll, akkor vissza kell lépj az előző dobásod mezőjére. Ha a gúnárral egy kék mezőre lépsz, akkor ugyanannyi lépést tehetsz meg mégegyszer előre, mint amennyit dobtál. Egy gúnár sem állhat játék közben a kék mezőn. Ha az alábbi színes mezőre lépsz, akkor:

7 – libád hátszelet kapott. Lépj előre a 12-es mezőre.
19 – libád elfáradt, ahhoz, hogy tovább haladhasson, pihennie kell. Kimaradsz 1 körből.
31 – libád kútba esett, meg kell várnod, hogy valaki elhaladjon melletted, hogy kiszabadulj (mi javasoljuk, ha 3 kör után sem halad el melletted senki, akkor újra játékba kerül a libád)
42 – libát elakadt a tüskebokorban. Lépj vissza a 37-es mezőre.
52 – libád fogságba esett. Kimaradsz 1 körből.
58 – libádat elkapta a róka. Lépj vissza az 1-es, kezdő mezőre.


Játék vége: a játék végén pontosan annyit kell dobnod, hogy libád a tóba érkezzen. Amennyivel többet dobsz, annyit kell visszafele lépned. Az nyerik a játékot, akinek a libája először érkezik a tóba.